PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork

Akhirnya Alyah Kongsi Gambar Selfie Atas Katil Dengan Ramli MS Tersangat Romantik




Susulan kontroversi sekeping gambar Ramli MS bersama seorang wanita misteri bernama Siti Hafilah dimuatnaik oleh Alyah di akaun Instagram peribadinya semalam, kisah rumahtangga mereka menjadi topik perbualan hangat orang ramai.


Panas.. Lihat SINI


Dalam kenyataan terbaru, Alyah menafikan suaminya, Ramli MS sudah berkahwin lain dan memberitahu dirinya hanya terlalu beremosi sehingga berani berkongsi gambar itu.

Nah... sebagai bukti bahawa hubunganya dengan Ramli MS bahagia dan baik-baik sahaja, Alyah telah memuatnaik sekeping gambar selfie romantik dengan Ramli MS.



Kalau tak salah kami, semalam merupakan kali pertama Alyah memuat naik foto penuh bersama Ramli MS. Namun, caption foto tersebut agak memilukan hati seorang wanita.

"Saya post pic tadi kerana saya sudah tak mampu mengawal emosi.perempuan dlm pic Tu dari saya berkawan sampai saya dah berkahwin sering menganggu hubungan saya.

Yg saya ucapkan pada sesiapa yg menghubungi saya utk di temu bual adalah.Tahniah kepada perempuan tersebut kerana berjaya menghancurkan rumahtangga saya.saya tak pernah kluarkan kenyataan suami saya kawin dgn perempuan Tu.

Maafkan saya kerana hari ini.saya tidak dapat menahan emosi Dan saya telah melakukan kesilapan yg besar.Tapi jgnla memanipolasi kan cerita saya.sampai semuanya jadi tidak Benar."


1 Response to "Akhirnya Alyah Kongsi Gambar Selfie Atas Katil Dengan Ramli MS Tersangat Romantik"

  1. den mcm terkene jer..hehehhe

    http://kakikepo.blogspot.com

    ReplyDelete